首页 > > 6

「金融才俊」稱窮人不用腦 激恼網民

2015-09-01
来源:巴士的报

   有乜說話可以瞬間激恼網民?一名自稱從事金融投資的涼薄網友,昨日完美示範。這名網友不但炫耀自己投資回報豐厚,更貼出一班基層市民的相片,揶揄他們不懂得搵錢,瞬間引來網民圍插。

  

  這名涼薄網友自稱在金融投資公司工作,不停在Facebook貼出名表等奢侈品的照片,鼓勵其他網友入行,並在介紹一欄打著「你唔加入做投資工作,你就係垃圾人渣,社會低下階層,呢個世界金融玩曬,只要跟我,包你風山水起」

  這名網友昨日又有新作,他上載多張基層市民的照片,包括長者在街上執紙皮、建築工人及侍應工作及市民排隊搭巴士,之後的留言更極為刻薄。」之後更多次留言說「我都係講事實, 佢地窮無用我有講錯?」、「一塊紙皮值幾錢? 咁都要執|我一張做trading既紙已經賺幾十萬」。

  留言一出,看不過眼的網民立即群起大罵涼薄網友。「講嘢難聽過粗口」、「你病得好嚴重?快啲去睇醫生」、「 無地盤工人?你炒x到樓咩?攬住啲錢瞓街啦!」、「用勞力搵錢係因為仲有一個人應有既骨氣同良心」、「曬命都要裝回腦袋」、「 搏到咁多回應鬧佢,佢贏咗啦!」

[责任编辑:郭美红]
网友评论
相关新闻