首页 > > 110

至愛親朋一律坐艇

2017-02-24
来源:香港商報

  生意淡薄,不離賭博。經營環境未見有起色,業務閒置,賭開錢的老闆時間多了,去澳門賭多一、二手的機會就大。近年澳門VIP廳場就多了這類客源,當中有不少是香港上市公司的高層人士,他們大多對百家樂情有獨鍾。正所謂長賭必輸,皆因要抽水。多間上市公司的老闆就係因為多玩幾手,搞到成身債。但家陣市場氣氛唔興炒股仔,所以這些欠債老闆就相當慘情,有就索性自己操盤炒番轉,希望捉到啲盲毛。

  坐艇變坐遊船

  上次講到隻「一世狗」,口痕友話,傳聞停牌期間有人問圍村某某大人,此君高調話仍然未算高,因為我唔同意造「賤價批盪」工程,放心。語後復trade,價錢無大起色,坐艇的信徒漸漸變成坐遊船,近日落到5毛,全部變成坐「航母」(行無),個個輸到阿媽都認唔到。但八卦阿叔卻持有相反意見,話佢用交場為藉口炒呢轉,如果事後落實換boss,肯定「一世狗」可以變回人形兼會快高長大,值得趁低吸毒。但如果係事後取消,就係大寒民國風景區——明洞。雖然可龍可蛇,亦要讚句此君手段當真「高章波」。

  純傳聞

[责任编辑:朱剑明]
网友评论
相关新闻