香港商報
-- 天氣
田北辰:一定睇實新班子有無準時交齊功課

田北辰:一定睇實新班子有無準時交齊功課

責任編輯:靜文 2022-05-08 20:32:41 來源:香港商報網

 李家超今日(8日)以1416張支持票,高票當選為香港特區第六任行政長官人選。立法會議員田北辰今日在社交網站表示,期望新任行政長官及團隊,之後會定期落區,親自感受民情聆聽民意。他又強調「作為議員,我一定會睇實新班子有無準時交齊功課」。

 田北辰引用李家超的施政理念,表示:「『會做事』嘅前提係知道市民最想你做咩事,最關心啲乜。就好似近排沙中線,全世界都講緊12卡9卡,但有聽眾噚日喺我做訪問時來電,反而最關心裝玻璃幕門,而裝玻璃幕門係9卡車先做到;至於『做成事』嘅關鍵係多聽意見,多諗細節,真正做好一件事,唔好事後先補窿。」

 頂圖:田北辰今日母親節落區向市民派花。田北辰FB

責任編輯:靜文 田北辰:一定睇實新班子有無準時交齊功課
香港商報PDF
股市

友情鏈接

承印人、出版人:香港商報有限公司 香港商報有限公司版權所有,未經授權,不得複製或轉載。 Copyright © All Rights Reserved
聯絡我們

電話:(香港)852-2564 0768

(深圳)86-755-83518792 83517835 83518291

地址:香港九龍觀塘道332號香港商報大廈