近长实者称诚哥20年未见过黎智英 更从未打算与对方见面

2020-05-14
来源:香港商报网

      

       【香港商报网讯】「苹果日报昨日有文指黎智英与李嘉诚先生言和,实在令人大惑不解。」今日有熟悉长实中人向本报表示,「李嘉诚先生过去的20多年间,不但没有见过黎智英,更从来没有打算与对方见面。」

         附《苹果日报》原文节选

  【创业起义】当肥佬黎同诚哥言和

  苹果日报 2020-05-13

  创科局推出D-Biz遥距营商计划,由政府全数资助,5月中开始接受申请,每间公司上限30万,好似真系有料到,大部份Startup朋友都好似有申请。以前所谓「数码转型」只系口号,畀一啲规模最大嘅科技公司,开宗明义咁去搵上市公司嘅钱。但依家,D-Biz呢个关键词,就连Google Ads都大把人争住去抢,只系区区30万,你会问发生咗咩事。

  当你发现,唔止系接job搵真银嗰批,就连一间公司上一轮融资以千万美元计嘅朋友,亦都同我讲,谂住趁机会做啲嘢,再加上好多已经所谓「独角兽」级数初创,都要裁员或者冻薪,你就会明白,成个营商环境真系好困难,每个创办人都好头痕。大家都争同一口饭食,D-Biz系红海无错,但你唔可以否认,创科局使呢5亿,又某程度上,令成个业界生猛咗,相比起其他大白象工程,作为纳税人,我真心觉得呢5亿,又系抵畀嘅。

  创办人梗系为钱烦恼,边个唔想做Bill Gates或者诚哥?好好咁去贡献社会?问题系,但凡未到佢哋嗰个级数,都系要获利优先啰。

  有时我会谂,生果依家成日赞李嘉诚,但想当年,自己喺生果打工时,逢李嘉诚必插基本上系集体共识。问题系,究竟需要一个点样嘅乱世,去到一个地步,就连诚哥都可以同黎智英握手言和?

  尹思哲

   

[责任编辑:雨杉]
网友评论
相关新闻