香港歌手何弘軒65歲母親確診

2020-07-23
来源:香港商報網

    

  【香港商報網訊】新冠肺炎侵襲娛樂圈,除了新城有人中招外,歌手何弘軒昨日在網上拍片指媽咪已確診,昨日接受訪問透露媽咪跟早前的士群組患者有接觸而不幸確診,已經送院接受治療,而他和爸爸分別安排到西貢和駿洋邨的隔離營接受觀察,至今已一星期,慶幸他和爸爸的報告都呈陰性,而他曾接觸的同事亦已接受測試,全部呈陰性。

  何弘軒稱媽咪屬「的士群組」,幾日前確診,近兩天突然發燒至38度,他說:「好擔心媽咪,媽咪之前都冇乜病徵,不過呢兩日好反覆,Keep住高燒唔退,肺都有少少花,好彩含菌量係低嘅。」他與爸爸均是密切接觸者,都要入住隔離營,他說:「呢幾日都擔心,爸爸喺駿洋邨。(掛住媽咪?)都有facetime,如果佢精神好少少都會傾偈。(擔心自己都中招?)我有做測試,我同爸爸都冇事,依家觀察媽咪,希望佢快啲退消,冇咁辛苦,始終老人家抵抗弱啲。」提到西貢隔離營,他仍能講笑:「環境OK,起碼有冷氣,所以都驚爸爸嗰邊冇冷氣唔慣,驚佢會辛苦。」

  此外,上周確診的麥德羅與女友劉麗萍(Apple姐)等,目前正在留醫及治療,而曾與麥德羅一齊食飯、游水及共用咪高峰的劉少君,日前已確診入院。昨日麥德羅表示︰「多謝大家一直以來嘅關心,得到呢個病,實情我都唔知邊度得到,但如果有同我接觸過嘅朋友都感染呢個病,我都萬二分抱歉,希望你快啲好番。」他現已退燒,沒有屙嘔及發冷發熱,稍後醫生會跟他再做身體檢查。

[责任编辑:蔣琳]
相关新闻



网友评论