首页 > > 6

執錢被拉好唔抵 清潔工曾是富家子

2015-01-30
来源:巴士的报

   去年平安夜當日灣仔解款車跌錢意外,其中一名執錢人、六十八歲廁所清潔工鍾英傑,昨成為案中首名提堂並認罪被告。他當日撿得八千元,事後只交還二千元給警方,最終獲輕判緩刑。他日薪二百多元,昨自述當日執錢經過,又憶述年輕時富裕「揸Benz」上學的日子。

  鍾英傑昨在東區裁判法院庭上應訊時不斷用紙巾拭淚,終因盜竊罪被判囚一個月,緩刑十八個月。他聞判後心情頗佳,致電親友報平安,其後娓娓道出事發經過。

  鍾在案發地點附近大廈任職清潔工,平安夜當日趁休息時間到樓下抽煙,聽到有年輕人大叫「我收工唔做喇,前面有錢執呀」,隨即跟上探個究竟,發現很多人執錢,當時他「無諗咁多……執咗兩秒就上番去開工」。

  獲橫財後他沒告知家人,翌日購買新款三星Note4手機給自己做 聖誕禮物。惟短暫快樂後,翌日便收到「噩耗」,朋友告知他執錢過程被閉路電視拍下,更被人放上網。他慨歎「前後左右連Pat Pat(屁股)都影到曬,唔認都唔得」,並有感而發稱「而家先知原來閉路電視係咁厲害」。

  鍾開始擔驚受怕,便將買手機餘下的兩千元交到警署,以為可蒙混過關,豈料終難逃法網。他曾任職護衞,知道正式解款箱規格,當日散落路上的膠箱「連封條同鎖鏈都無,以為係唔見得光嘅錢……啲錢喺你面前吹吹下,又飄飄下咁,好有動感」,才會一時難抵引誘。

  他承認因貪念犯案,但強調非大貪之人,只打算隨手抓起一些錢,夠買一部新款手機便算,可惜手機現已被充公。但他仍很樂觀稱,年輕時經歷過大起大落。他是孤兒,自小被領養,「養父做建築好有錢,嗰陣我揸Benz返學?」。

  惟養父娶第二任妻子後,新養母常毒打他,有次更以有釘木屐痛擊他頭部,使他左前額有一大片頭髮被扯脫,自此不再長出頭髮。

  鍾英傑泰藉太太指,丈夫執錢後並沒有告知家人。

  由駕Benz返學至暮年洗廁所養家,月入七千多元的鍾自謂一直安分守己,無怨無悔。他承認因執錢被捕十分不值,但聞判後總算鬆一口氣,「起碼唔係強姦非 禮,我係貪啫,人嘅本性嚟嘛」,坦言「正常人都想發橫財夢,邊個想日日只賺二百蚊」,又多次強調做咗唔怕認,自己窮得有骨氣

[责任编辑:郭美红]
网友评论
相关新闻